Тревожни признаци, че имате дефицит на магнезий и как да увеличите нивата

Автор: Севинч Хасан В: Root Дата: сряда, август 21, 2019 Коментари: 0 Посещения: 102

Магнезият е важен минерал, който е необходим в организма за правилното функциониране на сърцето и за регулиране на кръвното налягане.

За тези, които имат недостиг на магнезий в диетата си или имат затруднения с усвояването на хранителни вещества, дължащи се на стомашно-чревни проблеми, много вероятно е да страдате от дефицит на магнезий.

Синтетичните торове, които се използват, са допълнителна причина за недостиг на магнезий, дори ако консумирате храни, които трябва да съдържат минерала. Изчерпването на почва оказва влияние върху начина, по който се съдържат хранителни вещества, което може да затрудни получаването на подходящи минерали.

ТОВА СА  ПРИЗНАЦИ НА ДЕФИЦИТ НА МАГНЕЗИЙ И ПОЛЗИ ОТ МАГНЕЗИЕВ ХЛОРИД:


МУСКУЛНИ СПАЗМИ
След като магнезиевият дефицит започне да се задълбочава, може да забележите, че мускулното потрепване започва да се образува на различни участъци от тялото или лицето. Смущенията могат да станат по-тежки с течение на времето, ако нивата на магнезий не се увеличат. Спазмите могат да бъдат придружени от мускулни спазми, които могат да възникнат по всяко време на денонощието или нощта и могат да бъдат трудно контролирани. Можете да получите краткотрайно облекчение чрез разтягане и масажиране на мускулите, докато дискомфорта спадне.

Вие можете да увеличите приема на храни, които включват спанак, банани, авокадо, и тиквени семки, за да получите повече ползи от магнезиев хлорид.

 
УМОРА
Въпреки че е нормално понякога да страдате от умора, може да забележите, че сте уморени ежедневно, ако имате недостиг на магнезий. Магнезият е отговорен за транспортирането на енергия, която може да направи енергийните нива по-ниски от тези, които трябва да бъдат, ако нямате достатъчно количество минерал. Добавките  могат да подобрят вашите нива и да ви позволят да се чувствате по-активни през целия ден.

Умората може да бъде придружена от замаяност, която може да продължи цял ден и е трудно да се намери облекчение, ако не сте наясно, че имате замаяност. В тежки случаи, виене на свят може да доведе до световъртеж, тъй като нивата ви продължават да намаляват. Трябва да посетите медицински специалист, ако замаяността продължава с течение на времето, за да научите как можете да получите необходимите ползи от магнезиевия хлорид.

ПРОМЕНИ В ЛИЧНОСТТА ВИ
Много хора, които страдат от ниски нива на магнезий, не осъзнават, че могат да започнат да имат промени в личността си или да страдат от стрес или пристъпи на паника. Може да се окажете по-раздразнителни или объркани. Други хора могат да се почувстват претоварени от предизвикателни обстоятелства и да започнат да страдат от безпокойство. Пристъпите на тревожност  също могат да станат по-чести, тъй като стресът започва да намалява нивата на магнезия в организма.

ЗАТРУДНЕНИЯ В СЪНЯ
Въпреки, че ниските нива на магнезиев хлорид могат да доведат до липса на енергия, това може да доведе до затруднения в съня през нощта, колкото и да  сте уморен след дълъг ден. Може да се въртите дълго в леглото, особено със синдрома на неспокойните крака, който може да се развие, когато лежите в леглото.

Прилагането на магнезий директно върху кожата може да позволи лесно да се абсорбира и да работи като метод за лечение на безсъние и при синдрома на неспокойните крака. Допълнителните ползи от магнезиев хлорид включват нормалното функциониране на сърцето, мускулите, нервите и клетките.

ВИСОКО КРЪВНО НАЛЯГАНЕ
Можете да ядете здравословна и балансирана диета, но да започнете да страдате от високо кръвно налягане поради липса на магнезий в организма. Едно от основните предимства на магнезиевия хлорид е поддържането на кръвното налягане на здравословно ниво, тъй като предотвратява свиването на кръвоносните съдове. Може да се да добавите магнезий всеки ден в продължение на поне три месеца, за да намалите кръвното налягане и да подобрите здравето си.

НИСЪК ВИТАМИН D
Витамин D може да започне да спада в тялото ви, защото магнезият е необходим за неговото обработване, което може да доведе до недостиг на хранителни вещества. Много хора правят грешката да допълват с витамин D, което ще накара тялото да извлече от мускулите какво може, което води до крампи на краката.

Чрез разбиране на тревожните признаци на дефицит на магнезий, може да бъде по-лесно да се правят промени, които могат да подобрят вашето здраве и благополучие. С добавки и чрез консумация на определени храни можете да получите повече ползи от магнезиев хлорид.


Всички продукти на BetterYou, които могат да допълнват нивата на магнезий

бетер ю

Предимства на Трансдермалната магнезиева терапия

Transdermal Magnesium Therapy

Трансдермална магнезиева терапия

Създадена от BetterYou преди повече от 10 години, трансдермално (чрез кожата) приложение е най-добрият начин за попълване на магнезиевите запаси.
       Научно доказано превъзхожда абсорбция на таблетките
-ДОКАЗАНО! *

Има нарастващ брой тестове и проучвания, показващи превъзходни нива на абсорбция на трансдермален магнезий в сравнение с таблетките и капсулите.
BetterYou трансдермалният магнезий осигурява по - бърз, по - ефективен метод реминерализация в сравнение с други методи на приемане.

Приложен директно върху кожата, магнезият бързо се абсорбира в епидермиса, до кръвоносните съдове и мускулите под него, напълно заобикаляйки храносмилателната система, в която много хранителни вещества, включително магнезий, се усвояват недостатъчно или много слабо.

* Watkins, K & Josling, PD - The Nutrition Practitioner, 2010

„Трансдермалният е най-добрият начин за попълване
нивата на магнезий. Всяка клетка в тялото се „къпе” и се храни с него.”
Dr Norman Shealy, Professor Emeritus, Greenwich University..

Науката подкрепя природата

Проучванията са наша природа (нашата ДНК). Ние инвестираме сериозно в научни изследвания с нашите изследователски партньори всяка година.

Д-р Чарлз Хеърд и екипът му в Кардифския университет са допринесли за развитието
на нашите продукти от гамата трансдермални магнезий и  интра-орален спрей технологии и той продължава да тества усвояването на всеки нов продукт, давайки абсолютна увереност в ефикасността на нашите формули.

Работихме заедно с д-р Джереми Слайдингъл и екипа му в болница "Свети Марк"
Лондон, в продължение на няколко години.

Тази година ще се завърши първото в света - клинично проучване, изследващо трансдермалния магнезий като алтернатива на i.v. инфузии и подкожни инжекции за пациенти с късо черво и стомиране.

Трансдермалната магнезийна гама BetterYou ™ еносител на награди и иновативен начин за попълване на нивата на магнезий. Той е от съществено значение за нормализираната мускулна функция, производството на енергия, здравината на костите и абсорбцията на калция.

Магнезият е четвъртия най-разпространен минерал в тялото и играе роля в над 300 основни метаболитни реакции.

Предимства на Трансдермална магнезиева терапия (д-р Марк Сирък- експерт по магнезий и автор) ползите от прилагането на магнезий върху кожата ви включват:

  • По-добро здраве на костите
  • По-малко главоболие и мигрена
  • Подобрен сън
  • По-добро здраве на сърцето
  • По-малко стрес и тревожност
  • Намаляване на мускулните болки и болки
  • Повишена когнитивна функция
  • Анти-стареене ефекти
  • Клетъчна детоксикация
  • Намалено възпаление
  • По-ниско кръвно налягане
  • Намален риск от диабет тип 2
  • …и още много!


Трансдермален магнезий
Трансдермалната магнезиева терапия е просто метод за доставяне на минерали в тялото през кожата (т.е. трансдермално). Това не е нова концепция - локалните лекарства, помазани, превързани, натъркани или нанесени върху кожата, вероятно са били използвани от момента на произхода на човека! 

Въпреки дългата история и основаващ се на доказателства подход, идеята за достигане на дневния ни прием на магнезий през кожата може да бъде чужда идея за много хора, особено след като често ни се научава да извличаме хранителните си вещества от хранителните източници. 

Въпреки това, когато става въпрос за магнезий, много хора се борят да постигнат дневните си цели само чрез диета, поради една или повече от следните причини:


Защо дефицитът на магнезий е толкова често срещан
Хранене на грешни храни
По-голямата част от хората ядат диета, богата на преработени и рафинирани храни, които са лишени от много хранителни вещества.

 Въпреки, че орехите, семената, листните зелени зеленчуци, бобовите растения, пълнозърнестите храни и някои обогатени храни са най-добрите източници на магнезий в храната, малко хора получават магнезий от тези храни.

 Вместо това, изследванията показват, че малкото магнезий идва от други източници като кафе, мляко, банани и дори бира.

Лошо качество на почвата
Основател на Американската холистична медицинска асоциация, д-р Шийли, предупреди, че почвата във всяка страна по света, с изключение на Египет, е обработвана до степен на изчерпване на магнезия; главно поради неадекватно експлоатиране и използване на пестициди.

Твърде много калций
Магнезият и калций работят синергично в организма и и двете са необходими за оптимално здраве. Днешната диета обаче е твърде богата на калций , което допълнително изчерпва запасите от магнезий.

Тези, които консумират много млечни продукти, всъщност могат да изискват повече от препоръчания прием на магнезий, за да балансират съотношението на магнезий / калций.

Трудности при абсорбцията
Според някои данни, тялото обикновено абсорбира само между 20% и 50% от магнезия, който поглъща.

Лекарства като диуретици и антибиотици могат да нарушат здравословното функциониране на бъбреците, което ги кара да отделят магнезий и той не се реабсорбира.

Храносмилателните фактори като лошо здраве на червата, ниска стомашна киселина и стомашно-чревни заболявания също могат да намалят количеството на магнезия, абсорбиран в стомашно-чревния тракт. Стареене, диабет, алкохолна зависимост, стрес и заболяване също намаляват абсорбцията на магнезий.

Други предимства на трансдермалния магнезий
Както виждате, нанасянето на магнезий върху кожата е фантастичен начин за допълване на хранителния ви прием на този основен минерал. Няколко други причини за локално приложение на магнезий включват:

Високо ниво на абсорбция
Въпреки че степента на усвояване варира, магнезиевото масло има една от най-високите нива на абсорбция от всяка форма на този минерал. В проучване за трансдермално приложение на 31% разтвор на магнезиев хлорид е установено, че след 12-седмично лечение 89% от пациентите повишават нивата на клетъчния си магнезий - със средно увеличение от 59,7%!

Като се има предвид, че еквивалентните резултати при употребата на перорални добавки отнеха между 9 и 24 месеца, това е доста впечатляващо!

Освен това, пациентите показват подобрение в съотношението калций / магнезий; и 78% показаха значителни доказателства за детоксикация на тежки метали след лечението.

Прилагай директно на болката
Тези, които имат болки и болки, причинени от възпаление, възпалени стави, артрит или дори болезненост след тренировка, трябва да приложат локално прилаган магнезий. Това е най -ефективният начин за доставяне на минерала до мястото на болката, така че да може бързо да облекчи болките в мускулите, спазмите и умората; намаляване на възпалението; и насърчават регенерацията на тъканите.

Редовното прилагане на този лосион Магнезий Минерален лосион за тяло 180мл или друга актуална магнезиева формула може дори да увеличи гъвкавостта, силата и издръжливостта.

По-лесно усвоими магнезиевия сулфат
Въпреки това, магнезиевият сулфат(английската сол) е по-малко усвоим и метаболизиран от организма, отколкото магнезиевият хлорид, използван в Магнезий Минерален лосион за тяло 180мл

Магнезиевите сулфати бързо се екскретират през бъбреците и затова се нуждаете от по-голямо количество магнезиев сулфат от магнезиевия хлорид, за да постигнете същите ефекти. Този бърз метаболизъм също обяснява защо ефектите от прилагането на този лосион продължават много по - дълго от тези от солна баня магнезиев сулфат.

По-добро усвояване от добавките приемани през устата
Както видяхме в проучването за магнезиево масло, споменато по-горе, трансдермалното приложение повишава телесните нива на минерала много по-бързо от добавките.

Знаете ли обаче колко бедни са някои магнезиеви добавки? Доказано е, че някои форми на добавката, като магнезиев оксид, имат абсорбируема магнезиева активност само до 4%, а други като магнезиев карбонат не са от никакво значение за организма, тъй като не са разтворими и всъщност нямат магнезиева активност!

Нещо повече, ако имате проблеми с усвояването на магнезий от храни, може да имате същите проблеми и с други хранителни добавки.

Източник: ФлораВит ООД

Коментари

Напиши коментар