Missha e корейски бранд създаден през 2000 година и е водеща марка станала част от безпрецедентния възход в южнокорейската козметична индустрия. Missha се ръководи от философията на красотата и съвършенство, станала част от ежедневието на модерната съвременна жена.
Най-важното за Missha са клиентите. Марката изцяло се посвещава на своите клиенти, като целта е да произвежда продукти фокусирани на ефектите, които клиента очаква, както и да предлага идеи за решаване на специфичните му нужди или проблеми. Да се вслушва в препоръките и мнението на потребителите е основна част при вземането на решение за бъдещи проекти.
Друга важна ценност на марката са формулите, които елиминират всичко ненужно, за да може да са възможно най-щадящи кожата, като в същото време осигуряват безкомпромисна ефективна грижа. Характерно за техните продукти е високото съдържание на натурални растителни екстракти, които се грижат за здравето на кожата.